• Rapportages Cijfers en letters, meten is weten










In de SLA-rapportages worden de prestaties van een voorbije periode met betrekking tot de in de SLA genoemde onderwerpen weergegeven. Daarnaast bevat een rapportage analyses van relevante onderwerpen die acties impliceren om onze IT-dienstverlening in de toekomst te waarborgen of zelfs te verbeteren.

De SLA-rapportage wordt periodiek opgesteld door onze servicemanager en met u besproken nadat deze vooraf naar u is gemaild. In het volgende overzicht staan de onderwerpen die standaard in een SLA-rapportage voorkomen. Afhankelijk van het gekozen serviceniveau (Goed, Beter of Best) kan het aantal onderwerpen worden uitgebreid.

Onderwerp   Doel
Werkplekbeheerder   Status update voortgang
Gemelde calls   Cumulatief inzicht in huidige belasting
Openstaande calls   Inzicht in openstaande calls
Soorten calls   Cumulatief inzicht in soorten calls
Responstijd   Inzicht in resultaten
Reactietijd   Inzicht in resultaten
Oplossingstijd   Inzicht in resultaten
Prioriteitcalls   Inzicht in aantallen en prioriteiten
Storingscategorieën   Cumulatief inzicht in onderwerpen
Change Management   Inzicht in huidige changes
Problem Management   Inzicht in aantallen en status
Release Management   Inzicht in oatch level niveau
Capaciteits Management   Inzicht in waarborging capaciteit
Continuïteit Management   Inzicht in waarborging continuïteit
Configuratie Management   Inzicht in veranderingen rapportage


Interesse?

Subscription Request Successfully placed!

Your Message successfully sent!