Wanneer de data van een organisatie door anderen worden misbruikt, kan dat tot enorme financiële schade leiden. Het imago van die organisatie krijgt ook een stevige (soms onherstelbare) deuk. Daarnaast wordt de wetgeving over veiligheid en datalekken steeds ingewikkelder. Het is haast ondoenlijk om door de bomen het bos te blijven zien. Laat staan om netjes en veilig aan alle regels te voldoen.

Het aantal devices dat voortdurend online is, neemt explosief toe. Klantgegevens waarover je continu moet beschikken, worden – al dan niet in de cloud – op steeds meer locaties opgeslagen. De beveiliging van een IT-omgeving wordt daardoor alleen maar belangrijker. Bij ons mag je er altijd op rekenen dat wij die maximaal realiseren.

Veilig online

Tegelijk weten we allemaal dat ‘100% veilig’ niet bestaat. Een ongeluk zit nu eenmaal in een klein hoekje. Een medewerker die veiligheidsprocedures negeert, brand of diefstal; maar de consequenties liegen er niet om. Elke organisatie moet dus terug kunnen vallen op veiligheidsoplossingen waarmee de schade snel beperkt en hersteld wordt. Daarom leveren wij gebruik(er)s vriendelijke IT-oplossingen die ‘veilig werken’ optimaliseren. En als het toch – om wat voor reden dan ook – misgaat, lossen we het zo snel mogelijk op.

Device Management

  • Minder risico door preventief beheer.
  • Alleen gebruik van goedgekeurde veilige apps.
  • Devices kunnen op afstand worden geblokkeerd.

Antispam/ Antivirus

  • Antivirus software altijd up-to-date op alle devices.
  • Verdachte situaties worden direct geneutraliseerd.
  • Binnenkomende berichten zijn absoluut veilig.

Back-up

  • Veilige opslag buiten de eigen IT-omgeving.
  • Back-up- en restoreplan in de praktijk getest.
  • Meeste oplossingen op basis van pay per use.

Safety & Security scan

  • Risicoanalyse en passende oplossingen.
  • Ondersteuning bij voldoen aan wettelijke eisen.
  • Safety & Security Training voor medewerkers.

Authenticatie

  • Bevestigen van identiteit bij het inloggen.
  • Extra veiligheid door dataversleuteling.
  • Door iedereen eenvoudig te gebruiken.

Simpel

Bij Avantage vertalen we ingewikkelde problemen naar simpele IT-oplossingen waarmee je productiever kunt werken. Die hebben we ondergebracht in acht logische focusgebieden. Kies zelf waar je meer over wilt weten.

Moderne Werkplek
De basis op orde
Communicatie en telefonie
De noodzakelijke spullen
Moderne servicedesk
Adoptie en trainingen

Moderne Werkplek

Zeker nu thuiswerken de gewoonste zaak van de wereld is geworden, is een moderne online werkplek onmisbaar. Dan kun je verbonden zijn met collega’s, klanten en leveranciers en net zo communiceren en samenwerken alsof je in dezelfde ruimte bent.

Dat gaat nog beter met GO, een online werkplek waarin Office 365 volledig is geïntegreerd en die voor jou altijd en overal toegankelijk is, met welk device je ook werkt. Ongeacht de rol die je in een organisatie vervult, beschik je met GO in één keer over alle up-to-date applicaties, informatie en inzichten om veilig en productief (samen) te werken én tijdwinst te boeken. GO is voor iedereen die toe is aan sneller én slimmer (en dus productiever) werken. Daarbij kun je ook nog eens gebruik maken van onze online hulp en service; een uitgebreid e-learning platform en/of het selfservice portal.

Waarom GO? Daarom:
• Optimale samenwerking
• Op elk device te gebruiken
• Online hulp en service
• Veilig en betrouwbaar
• Altijd en overal toegankelijk
• Office 365 integratie

De basis op orde

Natuurlijk moet de basis goed zijn. Denk aan jouw interne netwerk, fatsoenlijke WiFi, een snelle en veilige internetverbinding en adequate back-up van je bestanden. Daarnaast moeten jouw applicaties op een betrouwbaar platform draaien en moeten documenten en andere bestanden centraal met de juiste rechten benaderbaar zijn. Veiligheid en beschikbaarheid zijn daarbij twee belangrijke randvoorwaarden.

Of je alles in de cloud kunt doen of (deels) een eigen dedicated server nodig hebt, bepalen we aan de hand van een standaard inventarisatie. We hebben hoe dan ook alle daarvoor benodigde diensten in huis en kunnen snel bepalen wat optimaal aansluit bij jouw behoefte. Zaken die bij zo’n inventarisatie in elk geval aan bod komen, zijn:

• Serverplatform
• Security
• Back-up
• Firewall
• Spam & Virus scan
• MultiFactor Authenticatie
• Verbindingen (Glasvezel, (A)DSL)

Communicatie en telefonie

We ervaren allemaal dat we chatten en videobellen steeds vaker gebruiken als alternatief voor traditionele telefoongesprekken (vast en mobiel). In Office 365 zijn chatten en videobellen standaard mogelijk en we verwachten dat de traditionele telefoniefunctionaliteit daarin ook geïntegreerd wordt. Alleen maken we tot dat moment nog steeds gebruik van de traditionele vaste en mobiele telefoon. Het is dus toch wel handig om voor een communicatieplatform te kiezen dat daar optimaal in voorziet.

We hebben voor jou een uitstekend communicatiepakket waarmee we jouw telefonisch verkeer (vast én mobiel) goed kunnen inrichten en faciliteren. Daarbij gaat het niet alleen om bellen en gebeld worden, maar ook om integratie van applicaties die jou relevante informatie geven over de persoon of organisatie met wie je contact hebt. Denk aan een CRM-applicatie die gekoppeld is, waardoor je direct de naam en functie van de contactpersoon in beeld ziet.

• Telefooncentrale in de Cloud
• Vast-mobiel integratie
• Verschillende apparaten
• CRM-integratie
• Veel extra opties beschikbaar

De noodzakelijke spullen

Wanneer je op je productiefst in een veilige IT-omgeving kunt werken, wil je natuurlijk ook de apparatuur hebben waarmee je daar het beste gebruik van kunt maken. Per slot van rekening moet je ook nog ergens op of mee kunnen werken. Onze specialisten kunnen jou exact vertellen welke laptop of PC past bij jouw wensen en budget. Daarbij kun je gebruik maken van onze DaaS-dienst.

DaaS staat voor Device as a Service. Dat betekent niet alleen dat we devices beschikbaar stellen in een prijs per maand model. Wij kijken nog een stukje verder. In het DaaS-model moet het ook nog eens veilig te gebruiken zijn en de gebruiker minstens ondersteunen met beveiligde opslagfaciliteiten en adequate back-ups. Accessoires en verdere service maken ook deel uit van ons standaardpakket dat eenvoudig door de gebruiker geüpgraded of gedowngraded kan worden. Uiteraard kun je bij ons terecht voor laptops en pc’s, maar we leveren ook zaken als printers, scanners en andere randapparatuur die jij nodig hebt om je werk probleemloos te kunnen doen.

• Laptops & pc’s
• Monitoren
• Printers & scanners
• Routers & firewalls
• WiFi Access Points

Moderne servicedesk

Om het beste beheer en de beste ondersteuning te kunnen bieden, brengen we onze klanten onder in klantenteams. In welk team jij bij ons thuishoort, hangt af van verschillende factoren, waaronder de aard, omvang en complexiteit en branche van jouw organisatie. Elk team, bestaande uit IT-specialisten met complementaire kennis en ervaring, bedient een gelijksoortige groep klanten. Bij ons heb je op werkdagen tijdens kantooruren altijd een vast aanspreekpunt waaraan je maar één keer hoeft uit te leggen wat er speelt. Het team weet wie je bent en waar je het over hebt.

Tegelijk kun je veel zaken zelf oplossen met onze moderne online servicedesk, GO Online Service. Daar vind je onder meer een chatbot functionaliteit die de meest gestelde vragen kan beantwoorden, FAQ’s, tips en tricks voor Office 365 en een aantal compacte e-learning modules met praktische handreikingen om toepassingen optimaal te benutten. Zie de moderne servicedesk maar als een online voorportaal waar veel antwoorden al te vinden zijn. Je kunt daar ook storingsmeldingen doen, waarbij je zicht houdt op de status van jouw melding. Daarnaast blijft onze fysieke servicedesk natuurlijk ook gewoon tot je beschikking. Op die manier heb je zelf in de hand hoe je het best geholpen wordt.

Adoptie en trainingen

Nieuwe applicaties installeren en nieuwe functionaliteiten aanzetten is niet zo ingewikkeld. Alleen; hoe gebruik je die optimaal? Wij helpen je graag om beschikbare technologie om te zetten in praktische IT-oplossingen die jou helpen bij je dagelijkse werkzaamheden. De succesvolle implementatie daarvan valt of staat met de mate waarin de betreffende oplossing door jou en jouw medewerkers wordt geadopteerd. Wanneer dat proces goed wordt begeleid, is de kans maar liefst 6 keer groter dat jij je bedrijfsdoelstellingen daarmee behaalt.

Wist je bijvoorbeeld dat Office 365 naast Word, Excel, PowerPoint en Outlook nog 18 tools heeft waarmee je heel veel zaken efficiënter kunt inrichten en de onderlinge samenwerking sterk kunt verbeteren? Het is dan wel zaak om te weten hoe je dat optimaal voor elkaar krijgt. Aan de hand van een doordacht traject helpen wij je met de adoptie van technologie - onder meer met (online) gebruikerstrainingen - waardoor je het onderste uit de kan van je investeringen haalt en tevreden eindgebruikers krijgt, die het hoogste rendement uit de applicaties weten te halen. Een paar voorbeelden van gebruikerstrainingen zijn: • Office 365 adoptie • Basis SharePoint • Microsoft Teams • Basis Power BI

al enthousiast? wij ook.

Vul onderstaand formulier in en we nemen contact met je op.

    Het formulier is succesvol verzonden.

      de Maand van Avantage

      Maandelijkse updates over security, productiviteit en thuiswerken