In dit tijdperk van digitale transformatie beschik je over meer informatie dan ooit. Die kun je gebruiken om de klanttevredenheid te vergroten. Of om jouw organisatie of afdeling nog effectiever aan te sturen. Je krijgt alleen steeds meer geautomatiseerde bedrijfsoplossingen aangeboden. Hoe zet je die zo efficiënt mogelijk in? En hoe zorg je ervoor dat verspreid opgeslagen informatie uit verschillende systemen in één keer op dezelfde manier kan worden bekeken?

Wij weten dat. Vanuit onze kennis en ervaring helpen we organisaties om een verantwoorde keuze te maken uit het enorme aanbod. We verdiepen ons in de bedrijfsprocessen binnen een organisatie. En we nemen als uitgangspunt dat de oplossingen die wij aanbieden geen overlap hebben, maar naadloos op elkaar aansluiten. Daarmee voorkomen we dat gegevens op meerdere plaatsen dubbel (of nog vaker) moeten worden ingevoerd of onderhouden moeten worden.

Positieve effecten

Het platform waar de oplossingen op draaien, kan divers zijn. In de cloud, op locatie of een combinatie daarvan. Wij zorgen voor de juiste koppelingen. Medewerkers kunnen meteen aan de slag en klanten ervaren direct de positieve effecten. Voor elke situatie vinden wij de juiste IT- oplossing. Daar zijn we nu eenmaal sterk in.

ERP

  • Efficiënte inrichting van bedrijfsprocessen.
  • Lagere voorraadkosten, hogere servicegraad.
  • Klanten worden beter en sneller bediend.

Advies

  • Inhoudelijk advies vanuit IT- èn branchekennis.
  • Ondersteuning op basis van actuele knowhow.
  • Brede kijk op passende bedrijfsoplossingen.

Relatie Management

  • Praktische hulp bij online oriëntatie.
  • Betere samenwerking sales met andere teams.
  • Ideale randvoorwaarden voor omzetverhoging.

Single Point of Input

  • Eén keer invoeren, overal verwerkt.
  • Accurate èn actuele klantgegevens.
  • Altijd verhoging van de productiviteit.

Simpel

Bij Avantage vertalen we ingewikkelde problemen naar simpele IT-oplossingen waarmee je productiever kunt werken. Die hebben we ondergebracht in acht logische focusgebieden. Kies zelf waar je meer over wilt weten.

Altijdaan
Altijdbeschikbaar
Altijdveilig
Altijdbereikbaar
Altijdtoegang
Altijduniform
Altijdsamen
Altijdinzicht

Altijd aan

Wanneer de IT het laat afweten, stapelen de uitdagingen zich op. Hoe wordt de gemiste omzet gecompenseerd? Waar maak je de vertraging in projecten goed? Hoeveel tijd en geld kost het herstellen van het bedrijfsimago? Niemand wil die vragen stellen; laat staan beantwoorden. Daarom doen wij er alles aan om IT-omgevingen klokrond operationeel te houden.

Altijd beschikbaar

De technologie wordt voortdurend aangepast aan wat we nodig hebben om slim te kunnen werken. Productiviteit is daarbij het toverwoord. We werken op kantoor, thuis of onderweg. Overdag, 's avonds of 's nachts. Op onze pc, laptop, tablet of smartphone. Maar zonder IT zijn we nergens. Als die het niet doet, zijn de rapen gaar.

Altijd veilig

Wanneer de data van een organisatie door anderen worden misbruikt, kan dat tot enorme financiële schade leiden. Het imago van die organisatie krijgt ook een stevige (soms onherstelbare) deuk. Daarnaast wordt de wetgeving over veiligheid en datalekken steeds ingewikkelder. Het is haast ondoenlijk om door de bomen het bos te blijven zien en netjes aan alle regels te voldoen.

Altijd bereikbaar

Een potentiële klant staat te lang in de wacht en haakt af. Op social media wordt geklaagd over de slechte communicatie van jouw organisatie. Die klappen komen hard aan en kosten tijd om te verwerken. Maar reputatie komt te voet en gaat te paard. In theorie bereikbaar zijn, is niet genoeg. In de dagelijkse praktijk moet je ook echt bereikt kunnen worden.

Altijd toegang

Niemand staat er bij stil hoe nutsvoorzieningen worden geregeld. Die moeten het gewoon doen, zonder problemen. Dat geldt ook voor IT en het moet vooral niet te ingewikkeld zijn. Je wilt niet op elke plek met verschillende wachtwoorden inloggen. Je wilt ook niet te maken krijgen met allerlei verschillende schermen. Het moet simpel zijn. Gemak dient de mens.

Altijd uniform

In dit tijdperk van digitale transformatie beschik je over meer informatie dan ooit. Die kun je gebruiken om de klanttevredenheid te vergroten. Of om jouw organisatie of afdeling nog effectiever aan te sturen. Je krijgt alleen steeds meer geautomatiseerde bedrijfsoplossingen aangeboden. Hoe kun je die zo efficiënt mogelijk inzetten?

Altijd samen

Eén voor allen, allen voor één. We vertellen je niets nieuws wanneer we zeggen dat samenwerking in elke organisatie essentieel is voor het neerzetten van een goed resultaat. Door de toename van flexibele werktijden en flex- en/of thuiswerken wordt het wel lastiger om effectief samen te werken. En hoe zit het met de teamgeest?

Altijd inzicht

Om doordachte besluiten te nemen, heb je betrouwbare informatie nodig. Alleen is die informatie vaak verspreid opgeslagen. Dan moet je bij verschillende afdelingen gegevens verzamelen uit verschillende systemen. De tijd die je daarmee kwijt bent, kun je echt beter gebruiken. Informatie logisch weergeven en analyseren kan een stuk eenvoudiger.

al enthousiast? wij ook.

Vul onderstaand formulier in en we nemen contact met je op.

Het formulier is succesvol verzonden.

x

JOBS 13

JOBS 13