E-mail, voicemail, WhatsApp, Skype; de berichten komen van alle kanten binnen. En jouw klant of collega verwacht natuurlijk wel een antwoord. Dus moeten alle communicatieplatformen stuk voor stuk (en keer op keer) worden gecheckt op nieuwe berichten. Dat is bepaald niet productief.

Integratie van al jouw communicatiekanalen .

Direct contact maken vanuit applicaties.

Efficiënt gebruik van tijd en IT-middelen.

Met Unified Communications ben je op één telefoonnummer bereikbaar en integreren wij alle gebruikte communicatiekanalen. Voicemailberichten kunnen in de mail worden gelezen, mailberichten als voicemail worden beluisterd. Onderweg in de auto handsfree een afspraak plannen in de agenda? Spreek gewoon datum, tijd en onderwerp in. De agenda wordt gevuld terwijl je veilig doorrijdt.

Ik zit in de auto handsfree tegen m’n telefoon te praten en de agenda wordt automatisch bijgewerkt. Vergaderen doe ik tegenwoordig langs de weg.

Meer met Unified Communications

Dankzij ‘presence’ is de online status van collega’s zichtbaar. Heb je een vraag over een mailbericht dat je hebt gekregen en is jouw collega online? Dan kun je vanuit de mail direct chatten of op een andere manier contact maken. Met video conferencing is vergaderen op elke locatie (met internet) mogelijk. Op kantoor, thuis of onderweg; het is altijd de goede plek. Waar je ook bent, je schuift gewoon op de afgesproken tijd aan.

Dit mag niet ontbreken

We hebben nog veel meer oplossingen die jouw productiviteit verhogen. De twee hiernaast zijn voor jou heel handig.

VoIP

  • Altijd en overal op één nummer bereikbaar.
  • Sneller in contact, sneller in actie.
  • Niet meer investeren in een telefooncentrale.

Dataverbinding

  • Betrouwbare verbinding op kantoor en onderweg.
  • Beste balans tussen prijs en flexibiliteit.
  • Juiste snelheid, hoogste beschikbaarheid.

al enthousiast? wij ook.

Vul onderstaand formulier in en we nemen contact met je op.

Het formulier is succesvol verzonden.

x

JOBS 14

JOBS 14