Onze dienstverlening stopt natuurlijk niet aan het einde van een werkdag. Ook buiten reguliere werktijden lossen wij IT-problemen op. En we snappen dat een organisatie zo afhankelijk van IT kan zijn, dat het onderhoud van een IT-omgeving niet tijdens kantooruren kan worden gedaan.

Onderhoud IT-omgeving
buiten kantooruren.

Niet alleen bereikbaar,
maar ook beschikbaar.

Servicecontracten met
gegarandeerde responstijd.

Met ‘vierentwintig keer zeven’ zijn we niet alleen bereikbaar, maar ook beschikbaar. Als je contact met ons opneemt, word je direct geholpen door een van onze specialisten; ook als je nog geen klant bij ons bent. We lossen eerst het probleem op. Daarna praten we wel over de kosten.

Servicecontract

Defecte hardware wordt snel gerepareerd of vervangen. Hoe snel dat gebeurt, hangt af van het gekozen serviceniveau. We bieden servicecontracten aan waarin de responstijd bij reparatie of levering van vervangende apparatuur wordt gegarandeerd.

Wij zijn zo afhankelijk van IT, dat het onderhoud van onze IT-omgeving niet tijdens openingsuren kan worden gedaan. Geen probleem.

24x7 stand-by service

Voor organisaties die zelf IT-projecten of -werkzaamheden buiten kantooruren uitvoeren, hebben we onze stand-by service. Is die in de SLA opgenomen? Dan staat een van onze medewerkers klaar om op locatie te helpen als dat nodig is.

Dit mag niet ontbreken

We hebben nog veel meer oplossingen die jouw productiviteit verhogen. De twee hiernaast zijn voor jou heel handig.

SLA

  • Terug kunnen vallen op formele afspraken.
  • Periodieke rapportage over afgesproken diensten.
  • Zelf kiezen voor goed, beter of best.

Dedicated Klantenteams

  • Altijd een vertrouwd en vast aanspreekpunt.
  • Parate kennis over jouw IT-omgeving.
  • Persoonlijk contact, gerichte ondersteuning.

al enthousiast? wij ook.

Vul onderstaand formulier in en we nemen contact met je op.

Het formulier is succesvol verzonden.

x

JOBS 20

JOBS 20