outsourcing van IT-service
en -beheer

Focus op je kerntaken om de organisatie te laten groeien

outsourcing van IT-service
en -beheer

Focus op je kerntaken om de organisatie te laten groeien

Hoe richt je het IT-beheer zo in dat storingen worden voorkomen in plaats van opgelost? Welke IT-oplossingen heb je nodig om je bedrijfsprocessen optimaal te laten verlopen? En hoe zorg je ervoor dat binnen jouw organisatie voldoende expertise aanwezig is om medewerkers bij IT-vragen te ondersteunen? Door te investeren in kennis en die voortdurend te actualiseren. Het kost alleen veel tijd en geld om die kennis zelf op peil te houden. En dat terwijl wij volledig zijn ingericht op het automatiseren van het IT-beheer, zodat preventieve en correctieve acties automatisch worden uitgevoerd zonder dat je er ook maar iets van merkt. Wij zorgen ervoor dat jouw IT-infrastructuur probleemloos blijft functioneren, waardoor jij je kunt richten op de continuïteit en groei van jouw organisatie. Dat maakt ondernemen een stuk makkelijker.

‘Hoe krijg ik het voor elkaar om mijn IT-omgeving en alle bijbehorende devices probleemloos in de lucht te houden zodat we zo productief mogelijk kunnen werken?’

SLA en XLA

Om de afspraken tussen klant en leverancier in de IT-branche vast te leggen, wordt vrijwel altijd gebruik gemaakt van een SLA, een Service Level Agreement. Daarin wordt exact vastgelegd welke service de IT-leverancier levert en welke prestaties de klant mag verwachten. Wij bieden een alternatief met een XLA, een eXperience Level Agreement. Dat is meer dan alleen een document met voorwaarden en afspraken. Daarin leggen we samen met jou vast welke doelen vanuit het perspectief van jouw medewerkers moeten worden behaald. Door op basis daarvan afspraken te maken, kunnen we de klanttevredenheid zorgvuldig meten, krijgen we tot op de rol nauwkeurig meer inzicht in de IT-beleving van jouw medewerkers en kunnen we onze dienstverlening flexibel aanpassen aan nieuwe wensen. Daarmee heb je een abonnement op de hoogste kwaliteit service.

Klantenteams

Wij werken met klantenteams die op basis van de aard, omvang en complexiteit van jouw organisatie worden samengesteld. Elk team bestaat uit een vaste groep medewerkers met aanvullende kwaliteiten die jouw IT-omgeving van binnen en buiten (hebben leren) kennen. Ze weten ook welke IT-voorzieningen voor jouw bedrijfsvoering cruciaal zijn. Voor de een is een defecte printer hooguit lastig, voor de ander is een printer (om tickets bij een evenementenkassa af te drukken) essentieel. In het team heb je altijd een vast aanspreekpunt in de vorm van een servicemanager en een team eromheen dat weet wie je bent en waar je het over hebt. En omdat we jouw IT-omgeving ook nog eens proactief monitoren, zijn issues vaak al opgelost voordat ze een probleem kunnen worden.

Moderne servicedesk

We hebben volop geïnvesteerd in een moderne en slimme servicedesk, die ‘populaire vragen’ direct kan beantwoorden. Onze online hulp houdt in dat je een vraag kunt stellen aan een chatbot, die antwoord kan geven op de meest gestelde IT-vragen. De chatbot kan daarnaast verwijzen naar handige e-learning modules – zoals compacte instructievideo’s – die praktische handreikingen geven om IT-oplossingen of -applicaties optimaal te benutten. Kom je er toch niet uit? Dan kun je natuurlijk altijd persoonlijk contact met ons opnemen. En als het om beheer gaat nemen we met plezier de regie over de volledige IT-leveranciersketen op ons. Dan heb en houd je één adres waar je al je vragen kwijt kunt en zorgen wij ervoor dat de neuzen van alle betrokken partijen dezelfde kant op wijzen. Inderdaad, jóuw kant.

SLA en XLA

Om de afspraken tussen klant en leverancier in de IT-branche vast te leggen, wordt vrijwel altijd gebruik gemaakt van een SLA, een Service Level Agreement. Daarin wordt exact vastgelegd welke service de IT-leverancier levert en welke prestaties de klant mag verwachten. Wij bieden een alternatief met een XLA, een eXperience Level Agreement. Dat is meer dan alleen een document met voorwaarden en afspraken. Daarin leggen we samen met jou vast welke doelen vanuit het perspectief van jouw medewerkers moeten worden behaald. Door op basis daarvan afspraken te maken, kunnen we de klanttevredenheid zorgvuldig meten, krijgen we tot op de rol nauwkeurig meer inzicht in de IT-beleving van jouw medewerkers en kunnen we onze dienstverlening flexibel aanpassen aan nieuwe wensen. Daarmee heb je een abonnement op de hoogste kwaliteit service.

Klantenteams

Wij werken met klantenteams die op basis van de aard, omvang en complexiteit van jouw organisatie worden samengesteld. Elk team bestaat uit een vaste groep medewerkers met aanvullende kwaliteiten die jouw IT-omgeving van binnen en buiten (hebben leren) kennen. Ze weten ook welke IT-voorzieningen voor jouw bedrijfsvoering cruciaal zijn. Voor de een is een defecte printer hooguit lastig, voor de ander is een printer (om tickets bij een evenementenkassa af te drukken) essentieel. In het team heb je altijd een vast aanspreekpunt in de vorm van een servicemanager en een team eromheen dat weet wie je bent en waar je het over hebt. En omdat we jouw IT-omgeving ook nog eens proactief monitoren, zijn issues vaak al opgelost voordat ze een probleem kunnen worden.

Moderne servicedesk

We hebben volop geïnvesteerd in een moderne en slimme servicedesk, die ‘populaire vragen’ direct kan beantwoorden. Onze online hulp houdt in dat je een vraag kunt stellen aan een chatbot, die antwoord kan geven op de meest gestelde IT-vragen. De chatbot kan daarnaast verwijzen naar handige e-learning modules – zoals compacte instructievideo’s – die praktische handreikingen geven om IT-oplossingen of -applicaties optimaal te benutten. Kom je er toch niet uit? Dan kun je natuurlijk altijd persoonlijk contact met ons opnemen. En als het om beheer gaat nemen we met plezier de regie over de volledige IT-leveranciersketen op ons. Dan heb en houd je één adres waar je al je vragen kwijt kunt en zorgen wij ervoor dat de neuzen van alle betrokken partijen dezelfde kant op wijzen. Inderdaad, jóuw kant.

Tevreden klanten, tevreden medewerkers

Door onze heldere service- en beheerstructuur ben je verzekerd van IT-continuïteit. Je hoeft dus niet meer tegen jouw klanten te zeggen dat iets langer duurt dan gedacht ‘omdat de automatisering niet doet wat ‘ie moet doen’. Jouw medewerkers zijn zo mogelijk nog blijer omdat ze altijd en overal (dat is in elk geval wel ons idee) hun IT-middelen kunnen inzetten zoals ze bedoeld zijn. Als nuchter Rotterdams bedrijf zijn we niet zo van de borstklopperij, maar we zijn er stiekem toch wel trots op dat onze klanten onze dienstverlening gemiddeld met een 8,9 waarderen. Pure perfectie bestaat helaas niet, omdat er nu eenmaal altijd iets buiten onze macht kan gebeuren. Maar die streven we wel na en daar houden we nooit mee op.

Is het écht nodig?

Wanneer je jezelf te vaak en te veel op IT-zaken moet focussen, raken je doelen uit zicht. Je wilt je toch minstens in de top van jouw branche bewegen? En niet afgeleid worden door IT-issues? Bovendien stagneert de groei van jouw organisatie wanneer de IT het niet meer kan bijbenen. Geef je dagelijkse IT-zorgen aan ons, richt jezelf op het sturen van jouw organisatie en profiteer van de innovaties die we samen realiseren. Want zo is het wel; we doen het om jou te helpen en tegelijk worden wij er slimmer van. Win-win.

Download het Oceanco klantverhaal

    Download de klantcase Oceanco

      Over Avantage

      Wij geloven dat IT altijd en overal voor jou moet werken. Daarbij maakt het niet uit op welke van de laatste woorden je de klemtoon legt. IT móet gewoon voor jou wérken. Bovendien moet IT vóór jóu werken. Dat is precies het vakgebied waar wij al meer dan 30 jaar verstand van hebben. Met onze praktische klantervaringen en ons uitgebreide dienstenpakket combineren wij de werkwijze in jouw organisatie en het digitaal gedrag van jouw medewerkers met onze IT om ‘de mensen die het moeten doen’ productiever (samen) te laten werken. Daarbij bestaat de basis uit een solide infrastructuur, een veilige IT-omgeving, efficiënt beheer, klantgerichte ondersteuning en hulp bij de adoptie van innovaties. Dat komt allemaal samen in ons online platform GO, waar iedereen vanuit de eigen rol direct beschikt over alle informatie en middelen die nodig zijn om de productiviteit in jouw organisatie te verhogen en jouw klanten nóg beter te bedienen.

      SINDS 1990

      800+ KLANTEN

      202 COLLEGA’S

      ROTTERDAM EN ALPHEN A/D RIJN

      FINANCIEEL
      GEZOND

      ISO 9001
      ISO 27001
      NEN 7510
      ISAE 3402

      Benieuwd hoe we jou kunnen helpen?
      Neem contact met ons op.

          de Maand van Avantage

          Maandelijkse updates over slim(mer) werken, cybersecurity en de cloud