Wanneer de IT het laat afweten, stapelen de uitdagingen zich op. Aan de ene kant, hoe wordt de gemiste omzet gecompenseerd? Aan de andere kant, waar maak je de vertraging in projecten goed? En ook, hoeveel tijd en geld kost het herstellen van het bedrijfsimago? Niemand wil die vragen stellen; laat staan beantwoorden. Daarom doen wij er alles aan om IT-omgevingen klokrond operationeel te houden.

We nemen allereerst preventieve IT-maatregelen. Daarmee voorkomen we verstoring van kritieke bedrijfsprocessen. Dan hebben we meteen de grootste slag geslagen. Toch bestaat altijd het risico, hoe klein ook, dat de IT uitvalt. In dat geval kunnen onze klanten er dag en nacht op rekenen dat wij dat probleem zo snel mogelijk oplossen. Bij vragen of behoefte aan ondersteuning, staat jouw dedicated klantenteam klaar om je snel (weer) op weg te helpen.

Meebewegen in 'Aan'

Door de continue technologische ontwikkelingen moet een IT-omgeving meebewegen. De concurrentie zit immers ook niet stil. Dankzij de nauwe contacten die wij met onze leveranciers onderhouden (en door de brede ervaring die we bij onze klanten hebben opgedaan) zijn wij bij uitstek geschikt om te adviseren bij het maken van strategische IT-keuzes voor de toekomst.

Uitbesteding

Overweeg je om IT-werkzaamheden uit te besteden? Ook dan voorzien wij graag in die behoefte. Of het nu om volledig projectmanagement gaat of om een enkele engineer op locatie; wij hebben de juiste kwaliteiten in huis.

Strategisch advies

  • Exact volgens de vooraf gezamenlijk gedefinieerde eisen
  • Onze projectmanagers begeleiden projecten van begin tot eind
  • Onverwachte gebeurtenissen worden direct besproken

IT-projecten

  • Gefocust om de functionele kwaliteit te verbeteren
  • Wij nemen de uitvoering van vervolgacties voor onze rekening
  • Alles om de productiviteit in jouw organisatie te verhogen

SLA

  • Serviceniveau's in de varianten ‘Goed’, ‘Beter’ en ‘Best’
  • Specifiek op een organisatie toegesneden
  • De in de SLA benoemde diensten vormen de basis voor een periodieke rapportage

24x7

  • Niet alleen bereikbaar, maar ook beschikbaar
  • Je wordt direct geholpen door een van onze specialisten
  • We lossen eerst het probleem op, daarna praten we wel over de kosten

Certificeringen

  • Wij voldoen aan alle relevante wetgeving.
  • Informatiebeveiliging op het hoogste niveau.
  • Aanvullende certificering voor specifieke branches.

Detachering

  • Wij hebben de meest geschikte kandidaten al klaarstaan
  • Flexibel en kostenbesparend, geen langdurige contracten
  • Onze professionals zijn theoretisch en praktisch geschoold

Dedicated klantenteams

  • Altijd een vertrouwd en vast aanspreekpunt.
  • Parate kennis over jouw IT-omgeving.
  • Persoonlijk contact, gerichte ondersteuning.

Klantenportal

  • We geven inzicht in de afgesproken KPI’s en hoe we daaraan voldoen
  • Helder overzicht van openstaande en afgehandelde calls
  • Continu uitbreiding met nieuwe mogelijkheden

De 9 van Avantage

  • Kun je een organisatie menselijke eigenschappen toedichten? Wij denken van wel. Bij alles wat we doen is ‘De 9 van Avantage’ onze leidraad. Wij noemen dat ons DNA.

Simpel

Bij Avantage vertalen we ingewikkelde problemen naar simpele IT-oplossingen waarmee je productiever kunt werken. Die hebben we ondergebracht in acht logische focusgebieden. Kies zelf waar je meer over wilt weten.

Moderne Werkplek
De basis op orde
Communicatie en telefonie
De noodzakelijke spullen
Moderne servicedesk
Adoptie en trainingen

Moderne Werkplek

Zeker nu thuiswerken de gewoonste zaak van de wereld is geworden, is een moderne online werkplek onmisbaar. Dan kun je verbonden zijn met collega’s, klanten en leveranciers en net zo communiceren en samenwerken alsof je in dezelfde ruimte bent.

Dat gaat nog beter met GO, een online werkplek waarin Office 365 volledig is geïntegreerd en die voor jou altijd en overal toegankelijk is, met welk device je ook werkt. Ongeacht de rol die je in een organisatie vervult, beschik je met GO in één keer over alle up-to-date applicaties, informatie en inzichten om veilig en productief (samen) te werken én tijdwinst te boeken. GO is voor iedereen die toe is aan sneller én slimmer (en dus productiever) werken. Daarbij kun je ook nog eens gebruik maken van onze online hulp en service; een uitgebreid e-learning platform en/of het selfservice portal.

Waarom GO? Daarom:
• Optimale samenwerking
• Op elk device te gebruiken
• Online hulp en service
• Veilig en betrouwbaar
• Altijd en overal toegankelijk
• Office 365 integratie

De basis op orde

Natuurlijk moet de basis goed zijn. Denk aan jouw interne netwerk, fatsoenlijke WiFi, een snelle en veilige internetverbinding en adequate back-up van je bestanden. Daarnaast moeten jouw applicaties op een betrouwbaar platform draaien en moeten documenten en andere bestanden centraal met de juiste rechten benaderbaar zijn. Veiligheid en beschikbaarheid zijn daarbij twee belangrijke randvoorwaarden.

Of je alles in de cloud kunt doen of (deels) een eigen dedicated server nodig hebt, bepalen we aan de hand van een standaard inventarisatie. We hebben hoe dan ook alle daarvoor benodigde diensten in huis en kunnen snel bepalen wat optimaal aansluit bij jouw behoefte. Zaken die bij zo’n inventarisatie in elk geval aan bod komen, zijn:

• Serverplatform
• Security
• Back-up
• Firewall
• Spam & Virus scan
• MultiFactor Authenticatie
• Verbindingen (Glasvezel, (A)DSL)

Communicatie en telefonie

We ervaren allemaal dat we chatten en videobellen steeds vaker gebruiken als alternatief voor traditionele telefoongesprekken (vast en mobiel). In Office 365 zijn chatten en videobellen standaard mogelijk en we verwachten dat de traditionele telefoniefunctionaliteit daarin ook geïntegreerd wordt. Alleen maken we tot dat moment nog steeds gebruik van de traditionele vaste en mobiele telefoon. Het is dus toch wel handig om voor een communicatieplatform te kiezen dat daar optimaal in voorziet.

We hebben voor jou een uitstekend communicatiepakket waarmee we jouw telefonisch verkeer (vast én mobiel) goed kunnen inrichten en faciliteren. Daarbij gaat het niet alleen om bellen en gebeld worden, maar ook om integratie van applicaties die jou relevante informatie geven over de persoon of organisatie met wie je contact hebt. Denk aan een CRM-applicatie die gekoppeld is, waardoor je direct de naam en functie van de contactpersoon in beeld ziet.

• Telefooncentrale in de Cloud
• Vast-mobiel integratie
• Verschillende apparaten
• CRM-integratie
• Veel extra opties beschikbaar

De noodzakelijke spullen

Wanneer je op je productiefst in een veilige IT-omgeving kunt werken, wil je natuurlijk ook de apparatuur hebben waarmee je daar het beste gebruik van kunt maken. Per slot van rekening moet je ook nog ergens op of mee kunnen werken. Onze specialisten kunnen jou exact vertellen welke laptop of PC past bij jouw wensen en budget. Daarbij kun je gebruik maken van onze DaaS-dienst.

DaaS staat voor Device as a Service. Dat betekent niet alleen dat we devices beschikbaar stellen in een prijs per maand model. Wij kijken nog een stukje verder. In het DaaS-model moet het ook nog eens veilig te gebruiken zijn en de gebruiker minstens ondersteunen met beveiligde opslagfaciliteiten en adequate back-ups. Accessoires en verdere service maken ook deel uit van ons standaardpakket dat eenvoudig door de gebruiker geüpgraded of gedowngraded kan worden. Uiteraard kun je bij ons terecht voor laptops en pc’s, maar we leveren ook zaken als printers, scanners en andere randapparatuur die jij nodig hebt om je werk probleemloos te kunnen doen.

• Laptops & pc’s
• Monitoren
• Printers & scanners
• Routers & firewalls
• WiFi Access Points

Moderne servicedesk

Om het beste beheer en de beste ondersteuning te kunnen bieden, brengen we onze klanten onder in klantenteams. In welk team jij bij ons thuishoort, hangt af van verschillende factoren, waaronder de aard, omvang en complexiteit en branche van jouw organisatie. Elk team, bestaande uit IT-specialisten met complementaire kennis en ervaring, bedient een gelijksoortige groep klanten. Bij ons heb je op werkdagen tijdens kantooruren altijd een vast aanspreekpunt waaraan je maar één keer hoeft uit te leggen wat er speelt. Het team weet wie je bent en waar je het over hebt.

Tegelijk kun je veel zaken zelf oplossen met onze moderne online servicedesk, GO Online Service. Daar vind je onder meer een chatbot functionaliteit die de meest gestelde vragen kan beantwoorden, FAQ’s, tips en tricks voor Office 365 en een aantal compacte e-learning modules met praktische handreikingen om toepassingen optimaal te benutten. Zie de moderne servicedesk maar als een online voorportaal waar veel antwoorden al te vinden zijn. Je kunt daar ook storingsmeldingen doen, waarbij je zicht houdt op de status van jouw melding. Daarnaast blijft onze fysieke servicedesk natuurlijk ook gewoon tot je beschikking. Op die manier heb je zelf in de hand hoe je het best geholpen wordt.

Adoptie en trainingen

Nieuwe applicaties installeren en nieuwe functionaliteiten aanzetten is niet zo ingewikkeld. Alleen; hoe gebruik je die optimaal? Wij helpen je graag om beschikbare technologie om te zetten in praktische IT-oplossingen die jou helpen bij je dagelijkse werkzaamheden. De succesvolle implementatie daarvan valt of staat met de mate waarin de betreffende oplossing door jou en jouw medewerkers wordt geadopteerd. Wanneer dat proces goed wordt begeleid, is de kans maar liefst 6 keer groter dat jij je bedrijfsdoelstellingen daarmee behaalt.

Wist je bijvoorbeeld dat Office 365 naast Word, Excel, PowerPoint en Outlook nog 18 tools heeft waarmee je heel veel zaken efficiënter kunt inrichten en de onderlinge samenwerking sterk kunt verbeteren? Het is dan wel zaak om te weten hoe je dat optimaal voor elkaar krijgt. Aan de hand van een doordacht traject helpen wij je met de adoptie van technologie - onder meer met (online) gebruikerstrainingen - waardoor je het onderste uit de kan van je investeringen haalt en tevreden eindgebruikers krijgt, die het hoogste rendement uit de applicaties weten te halen. Een paar voorbeelden van gebruikerstrainingen zijn: • Office 365 adoptie • Basis SharePoint • Microsoft Teams • Basis Power BI

al enthousiast? wij ook.

Vul onderstaand formulier in en we nemen contact met je op.

    Het formulier is succesvol verzonden.

      de Maand van Avantage

      Maandelijkse updates over security, productiviteit en thuiswerken