• Servicedesk De meest klantvriendelijke ticketbox










Onze servicedesk heeft een spilfunctie in onze dienstverlening. De servicedesk zorgt namelijk voor het aannemen, vastleggen en oplossen van uw vragen, incidenten en aanpassingen. Elke melding wordt met behulp van een ticket vastgelegd in ons registratiesysteem. Daarnaast krijgt u toegang tot uw persoonlijke klantenportal.

In de klantenportal kunt u verzoeken of incidenten direct melden bij de servicedesk en 24/7 informatie met ons kunt uitwisselen. De servicedesk is standaard op werkdagen van 08.30 uur tot 17.00 uur geopend. Gedurende deze openingstijden kunt u vrijelijk gebruik maken van de in de SLA vastgelegde modules. Uitbreiding naar ruimere openingstijden voor uw organisatie, ook in weekends en op feestdagen, is bespreekbaar. Bij de servicedesk zijn meerdere elementen van onze dienstverlening ondergebracht.

Eerste- en tweedelijns

Bij onze servicedesk zijn zowel de eerstelijns ondersteuning voor eindgebruikers als de tweedelijns ondersteuning voor systeembeheerders ondergebracht.
 

Configuratie Management

Registratie van hardware en/of software in onze Configuratie Management Database, inclusief de meest actuele status en wijzigingen in het verleden.
 

Incident Management

Voor de primaire afhandeling van storingen, inclusief de communicatie van en naar gebruikers, werkplekondersteuners en functioneel applicatiebeheerders.
 

Service Management

Waarborging van de functionaliteit van uw IT-infrastructuur. Opstellen en bespreken SLA-rapportages, afstemming processen en procedures.
 

Change Management

Wijzigingen in uw IT-infrastructuur worden gecontroleerd verwerkt. Reguliere wijzigingen zijn vooraf besproken, overige wijzigingen worden separaat uitgevoerd.
 

Device Management

Beheer van werkplekken en applicaties die met maximale prioriteit beschikbaar moeten zijn. Zowel voor pc’s en laptops als tablets en smartphones.
 

Release Management

Bedoeld om het updaten van software te reguleren. Benodigde werkzaamheden worden zoveel mogelijk buiten kantooruren uitgevoerd.
 

Single Point of Contact

U heeft altijd een vast aanspreekpunt binnen onze organisatie. Wij kunnen ook namens u optreden naar externe partijen.
 



Interesse?

Subscription Request Successfully placed!

Your Message successfully sent!