• Altijd aan Dus nooit meer uit










Waar u ook bent, met welk apparaat u ook werkt; u wilt altijd bij uw bestanden en gegevens kunnen en misschien zelfs het liefst 24/7 aan het werk kunnen blijven.

Om dat te bereiken, nemen wij in de eerste plaats preventieve maatregelen om ervoor te zorgen dat uw IT het gewoon blijft doen en vitale bedrijfsprocessen niet worden verstoord. Toch kan er onverhoopt iets gebeuren waardoor de functionaliteit van uw IT in gevaar dreigt te komen. Het risico van diefstal, brand of waterschade ligt nu eenmaal altijd op de loer. Voor de fysieke gevolgen heeft u ongetwijfeld passende verzekeringen afgesloten. Wij zorgen er met reactieve maatregelen voor dat u zo snel mogelijk weer in bedrijf bent en alle eerder opgeslagen gegevens weer kunt gebruiken. Daarbij gebruiken we een aantal instrumenten die bijdragen aan de best mogelijke kwaliteit van uw IT-omgeving.

Monitoring en proactief beheer

Continue monitoring van uw IT-omgeving en proactief beheer met behulp van geautomatiseerde processen en periodieke handmatige controles.
 

Continuïteit management

Consequenties van IT-calamiteiten worden geminimaliseerd met back-ups. Richtlijnen worden vooraf besproken. Inclusief Firewall, AntiVirus en AntiSpam.
 

Incidenten buiten het service window

Draaiboek met maatregelen bij uitval van IT-diensten, inclusief contactgegevens van relevante leveranciers en herstelprocedures.
 

Calamiteitenplan

Draaiboek met maatregelen bij uitval van IT-diensten, inclusief contactgegevens van relevante leveranciers en herstelprocedures.
 

Problem management

Proactieve signalering van eventuele onvolkomenheden in uw IT-infrastructuur, waardoor de stabiliteit van uw IT-omgeving wordt geoptimaliseerd.
 

Disaster & recovery

Van toepassing bij serviceniveau ‘Beter’ en ‘Best’. Maatregelen om uw IT-infrastructuur bij calamiteiten zo snel mogelijk beschikbaar te maken.
 

Online Back-up

Opslag van gegevens buiten uw eigen IT-omgeving en snelle terugplaatsing. Uitbreiding mogelijk met herstellen van specifieke bestanden en aanvullende controles.
 

Ondersteuning bij calamiteiten

Calamiteiten worden met de hoogste prioriteit (P1) behandeld. De responstijd (maximaal 4 uur) is afhankelijk van het door u gekozen serviceniveau.
 



Interesse?

Subscription Request Successfully placed!

Your Message successfully sent!